Brev:
Madrytme 2
24. april 2012
Alder:
6 mdr.
Madrytme 2
Hej igen Helen
Jeg bliver lige nød til at følge op på mit første brev madrytme, da jeg er en del frusteret.
Min datter vil slet ikke spise morgenmad, som jeg har tilbudt hende de sidste 3 dage ca. kl. 07.00. Og det er lige meget om jeg har ammet hende sidste gang kl. 02.30 eller fx. ved 5-6 tiden, resultatet er det samme.
Hendes bedsteforældre passede hende i lørdags, hvor hun spise sååå godt og sov fra 21.00 til kl. 02.45 og så kl. 06.00, hvor hun sov videre i vores seng til kl. 07.30. Så vi ved jo hun godt at sove igennem og ved også, at det er kun fordi hun ikke får mad nok om dagen, at hun ikke sover igennem pt.
Jeg glad for dit forslag, men det skrider bare for os, da hun allerede ikke vil spise morgenmad. Derefter som du har foreslået at give hende frugtmos og derefter bryst, ja det er helt umuligt at få i hende og allerede efter hun har været vågen 1½ time, ja så kan vi ikke holde hende oppe længere og bliver nød til at putte hende, faktisk uden at have fået noget mad.
Jeg vil så gerne ønske at hun vil spise noget mere.
Søndag morgen kl. 06.00 da hun skulle have bryst, prøvede jeg at lirke mit bryst stille og roligt ud, men hun blev alt alt for ked af det og efter at have prøvet nogle gange, ja så måtte jeg bare lade hende spise færdig til hun sov.
Jeg tænker lidt, at jeg fokusere alt for meget på, at hun skal spise noget mere og derfor gør hun det ikke. Men samtidig tror jeg desværre, hun spiser alt for meget sen aften og nat, til at appetitten er der til om morgenen og formiddagen.
Jeg gør hvad jeg kan for at holde faste rytme som du skriver, men ja den skrider som sagt hver morgen og derfor bliver dagene aldrig ens. Synes jo det er syndt, hvis jeg skal begynde og holde hende vågen og hun græder pga. hun er så træt og samtidig synes jeg også det er snydt at vække hende. For aå få dagene til at blive nogenlunde ens.
Håber du kan hjælpe mig med at komme lidt af med min frustration!